Odpovědi na nejčastější dotazy
Je zboží opravdu skladem?
Ano, stav eshopu je automaticky synchronizován se skladem, takže zboží uvedené skladem odesíláme obratem.
Je možné zboží vyzvednou osobně?
Ano, osobní vyzvednutí je možné na této adrese (expediční sklad a adresa pro vratky):
Gadgets House s.r.o.
Fulfillment.cz / Dropshipping.cz
Do Čertous 2634/7
logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6
193 00. Praha 20
Provozní doba: 9:00 - 16:00
a dále u kterékoliv z poboček sítě Zásilkovna.cz a ve skladu - kompletní seznam zde.
Jak řešit reklamaci nebo vrácení zboží?
Reklamace a vrácení zboží je možné zadat skrze tento formulář: https://www.reklamacniformular.cz/
Kdo je prodávajícím zboží?
Prodávající je: Gadgets House, s.r.o.
Poděbradská 186/56, Hloubětín, 198 00 Praha 9
(fakturační adresa - není určena pro osobní odběr a zasílání reklamací)
Mám dotaz, který není žádný z výše uvedených. Kam se mám obrátit?
Napište nám na tento e-mail: info@moschus.cz (odpovědi zpravidla do několika minut).